Sote-alan ammattilaisten after work -tapahtuma

Tule tutustumaan Pirsyn toimintaan, tiloihin ja henkilökuntaan ja samalla virkistäytymään rennossa ilmapiirissä!

Tapahtuma on suunnattu sinulle, joka työssäsi saatat kohdata syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Tavoitteena on lisätä tietouttasi Pirsyn psykososiaalisen tuen ja kuntoutuksen palveluista. Toivomme, että tapahtuman jälkeen sinulla on aiempaa enemmän keinoja auttaa ja tukea syöpään sairastunutta. Lisäksi haluamme olla mahdollistamassa ammattilaisten verkostoitumista.

Asiantuntijamme esittelevät palveluitamme ja pääset samalla kurkistamaan toimitiloihimme. Iltapäivän aikana sinulla on mahdollisuus tavata myös kokemustoimijaa ja vertaistukijaa. Lihaksesi saavat helpotusta taukojumpassa ja suolaiseen tai makeaan nälkään on tarjolla pientä purtavaa livemusiikin soidessa. Halutessasi pääset osallistumaan myös pieneen rentoutushetkeen.

Tapahtumassa on myynnissä Roosa nauhoja; tuotto käytetään pirkanmaalaisten syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Tule yksin tai kollegan kanssa piipahtamaan tai viihtymään pidemmäksikin aikaa.

Ilmoittaudu tapahtumaan viim. 22.9.2024 verkossa >> tai p. 03 2499 200.

Sote-alan ammattilaisten after work -tapahtuma 3.10.2024 klo 15-18

Tapahtuman ohjelma:
Klo 15 Ovet avautuvat
Klo 15–15.30 Musiikkia
Klo 15.30 Toiminnanjohtaja Anne Lindforsin puheenvuoro
Klo 15.45 Rentoutumishetki 10 min
Klo 16–16.30 Musiikkia
Klo 16.30 Kokemustoimijan puheenvuoro
Klo 16.30–17.30 Rentoutumishetket nonstoppina 10 min välein
Klo 16.30–17.45 Taukoliikuntatuokiot vartin välein
Klo 18 Ovet sulkeutuvat

Ohjelman muutokset ovat mahdollisia

Ilmoittaudu ja vietä rento after work -hetki kanssamme!